2014. szeptember 24., szerda

spirituális blabla!

rengeteg tanfolyamot végeztem el, és mindig akkor untam meg a tanfolyamot, amikor az olyan mondatok hangzottak el, hogy: " Légy önmagad", vagy "Légy egységben önmagaddal", meg hasonlók!

Blablabla!

De honnan tudom hogy még nem vagyok önmagam, vagy már önmagam vagyok?Pedig abban egyet értettem, hogy csak önmagamként tudom a saját életemet megélni...

Amikor megismertem a Kronobiológia rendszerét, rögtön megéreztem, hogy végre valami "kézzel fogható" emberismeretet kapok!

Lenyűgözött Artur Zsaskov elmélete, miszerint a földhöz való viszonyunkat kell vizsgálni, valamint a bioritmust, amit már régen felismertek, de nem alkalmaztak olyan mértékben, mint amennyi információt hordoz!

Szeretem az asztrológia rendszerét, de valahogy hosszadalmasnak tűnt a tanulási folyamat, én meg egy kicsit türelmetlen vagyok...:o) A Kronobiológia a születés napján vizsgálja meg a Föld aznapi bioritmusát, és csakraértékeit, ami ugyanúgy ránk is vonatkozik, mint a föld rendszerébe becsatlakozót.

Innen izgalmas a dolog, mert akkor jöhet az a kérdés, hogy mindenki ugyanolyan, aki egy napon született?Természetesen nem, hiszen különböző szülőktől származnak, -kivéve az ikreket-, de a csakraértékeik, vagyis a terhelhetőségi mutatóik ugyanazok.

Itt van például két ismert ember, Albert Györgyi, aki már meghalt és Geszti Péter, akik ugyanazon évben született, és hát ugye két nagyon különböző embernek látszanak, látszottak...

Viszont ha ugyanolyan élethelyzetbe kerültek, akkor ugyanolyan terheléssel tudták megoldani az eléjük háruló feladatokat.Vagyis az volt a közös bennük, hogy ugyanannyira voltak terhelhetőek ugyanolyan élethelyzetben.Mindketten a Médiában szerepeltek, mindketten zárt emberek voltak, és engedniük kellett a reflektorfényt az életükbe...

Ugyanolyan a sorsfeladatuk is, amit az Életforgatókönyvükből tudhatunk meg, csak más-más módon sikerült megoldaniuk.Mindkettőjük feladata volt hogy magas szinten tanulják meg a nyitást, együttműködést, adás-kapást, és az egymás elfogadását.Nem különben a maguk elfogadását.Az egyiküknek ez biztosan nem sikerült... Albert Györgyi 2006-ban lépett be a saját sorsának számonkérő szakaszába, és mivel a megnyílás része nem sikerült a sorsfeladatának, meg is halt.Geszti meg megnősült, és családot alapított.

Albert Györgyinek több próbálkozása is volt házasság szempontjából, és gyereket is nagyon szeretett volna, de az Áldott állapot csak akkor tud létrejönni, ha a test teljesen nyitott tud lenni a másik ember magjának befogadására...

Na, ezek érdekes dolgok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése