2012. augusztus 13., hétfő

Kell a dolgok mögé nézni?

......gyerekkoromtól fogva úgy éltem, hogy nem kerestem a válaszokat arra, hogy miért történt valami úgy, ahogy.Ez egyfajta bezártságot képez, amit természetesnek vettem.Az, hogy ha valaminek nem akarok a mélységébe belelátni, az nem tűnik problémának, és az sem tűnik fel, hogy képződik egy fal.
Először a felszínes önmagam és a valódi énem között. De ahová én nem jutok be, oda más sem fog tudni bejutni ...Tehát se ki, se be.Van ami kinn reked, van a mi benn reked.
Ez a betegség alapja.

Nekem nagyon hosszú idő volt, amíg rájöttem, ez így nem működhet. Persze meg is kellett betegednem, mert a testi tünetek nagyon jól szorongatják az embert, hogy kénytelen legyen beljebb nézni.Fulladtam.
Hosszú idő kell ahhoz, hogy az ember rájöjjön, nem kell eljutni odáig, hogy valami fájjon ahhoz, hogy akarjon belenézni az elrejtett érzésekbe.Én a kineziológiáról és az egyéb alternatív módszerekről egy szót sem hittem el!

Erős logikus gondolkodásom csak a kételkedésig juttatott el.
Az, hogy nem hiszem el, az egy nagyon egyszerű megoldás.
Egy darabig működik, mert megnyugtat az a gondolat hogy: "engem nem lehet átverni".
De ez nem visz tovább arra, hogy egy másik utat keressek.Általában itt megállít: nem hiszem el.Én itt kénytelen voltam feltenni magamnak a kérdést, hogy az ad-e megoldást, hogy nem hiszem el? Ez bevált-e? És akkor rádöbbentem arra, hogy nem fontos hogy valamit elhiszek-e.kedvenc idézetem Madách Imre Ember tragédiájából -a tanítványaim tudják...:o)- : a tett halála az okoskodás!
Vagyis ne döntsek el mindent elméletben, hanem tapasztaljam meg a folyamatot, hagyjam hogy valami akár másképp is működhessen, mint ahogy a bal agyféltekém meghatározza. Ez nagyon nehéz!
Hagyni! Hogy valami MÁSKÉNT MŰKÖDHESSEN!!!!
nem biztonságos az elmének, nem biztonságos a léleknek. Kockázatvállalás! Huhh, na azt nem szívesen!

12 éve foglalkozom az emberek problémáival, és az elején nagyon kevés férfi kért tőlem segítséget.10-ből talán egy, de lehet hogy rosszabb volt az arány.
Ma már 10 emberből négyen férfiak, akik megengedik maguknak, hogy ne csak kételkedjenek, hanem tovább is gondoljanak ennél.
Természetesen sok logikus gondolkodó nő van, de valahogy a nők előbb keresik a megoldást a problémákra.
Ettől persze nem vagyunk okosabbak, csak talán kétségbeesettebbek...

Ma is tanulom és tanítom az alternatív feltáró és megoldó technikákat.Nincs egy "isteni" módszer!
Csak módszerek vannak.Én úgy gondolok a bennem elraktározott tudásra, mint egy nagy komódra, soksok fiókkal, amikbe igyekszem minél több tartalmat elraktározni, és a megfelelő fiókot kell megtalálni ahhoz hogy az adott problémára megtaláljam a választ.
Nem a módszerekben kell hinni, hanem mindenkinek magában, hogy a megfelelő fiókot képes kihúzni, és kezdeni vele valamit azzal, ami benne van.
Kineziológia, Kronobiológia, Taró, Spirális metódus, Rajzteszt, Rang dröl, vagy Reiki... mindegy. MIND-EGY!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése